Manuál

aneb tlachání na volné téma.
Uživatelský avatar
boris
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: pát 20. lis 2015 9:11:06

Manuál

Příspěvek od boris »

dobrý den všem.
jsem absolutní laik co se týče tohoto oboru a mám malý problém. děti si přály hledat poklady, tak jsem jim připravil pod stromeček překvápko a koupil jetý Teknetics alpha, bohužel bez manuálu. sice pracuji s podobnými přístroji(lokátory kabelů a inž.sítí), ale s tímto si nějak pořád nerozumím. nevíte někdo kde by se dal manuál(pokud možno v češtině) sehnat, nebo neposkytl by mi někdo jeho kopii či scan? díky za odpovědi
Uživatelský avatar
Slater
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 2251
Registrován: pát 25. pro 2009 10:22:55
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Manuál

Příspěvek od Slater »

Pošli mi adresu na email info@detektoryvysocina.cz pošlu ti ho v papírové podobě.
Uživatelský avatar
boris
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: pát 20. lis 2015 9:11:06

Re: Manuál

Příspěvek od boris »

stalo se. díky předem.
ještě jestli mohu, kam bych měl děcka poslata aby měly nějakou šanci nalézt aspoň "podkovu" ? do lesa, nebo na polní cesty? bydlíme na kraji vsi, tak není problém je poslat kamkoliv ;-)
Uživatelský avatar
Slater
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 2251
Registrován: pát 25. pro 2009 10:22:55
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Manuál

Příspěvek od Slater »

Odpověděl sis sám : kamkoliv :)
Pole, les prostě kamkoliv. Ale na lesní/polní cesty je neposílej, je tam opravdu tvrdo. Spíš kolem nich.
Uživatelský avatar
drak66
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 8095
Registrován: pon 18. led 2010 18:04:47
Bydliště: Třebíč

Re: Manuál

Příspěvek od drak66 »