Jinak můj osobní názor na to jestli pilot skákal nebo ne je ze neskakal.
Pádný důkaz nemám. Třeba velký Mistr PrcekJohn ví víc.
Ale hovoří pro to dvě věci. U obou se dá říci že jsou trochu nestandardní a proto verzi o neskakani podporují.
1.Erla haube dopadla s letounem a to v místě nárazu motoru do země
2. Nějaký hledac z badatelny našel prezku z kyslíkové masky.
Pisu zde svůj názor
Budišov nad Budišovkou, Bf 109G
- cotojetohle
- Uživatel
- Příspěvky: 1491
- Registrován: ned 07. bře 2010 13:30:23
Re: Budišov nad Budišovkou, Bf 109G
50% dělá štěstí
30%chodit,chodit,chodit,
10%lokalita
6%práce s klackem
4%detektor
30%chodit,chodit,chodit,
10%lokalita
6%práce s klackem
4%detektor
- cotojetohle
- Uživatel
- Příspěvky: 1491
- Registrován: ned 07. bře 2010 13:30:23
Re: Budišov nad Budišovkou, Bf 109G
Zde kamarádi našeho pilota z jednotky JG 300 cca 2 měsíce před bitvou po které byl sestřelen. Jména pilotů na fotce nejsou známá, takže možná je tam i on.... Jen pro zajímavost
50% dělá štěstí
30%chodit,chodit,chodit,
10%lokalita
6%práce s klackem
4%detektor
30%chodit,chodit,chodit,
10%lokalita
6%práce s klackem
4%detektor
Re: Budišov nad Budišovkou, Bf 109G
Zdarec.Asi tě zklamu,ale jsou tam příslušníci 2.Staffel z I./JG 300, což není jednotka Stegmanna. Každopádně tuhle fotku jsem neznal.Jestli chceš doplnit jména ,tak není problém.V tomhle případě je to asi zbytečné.Gagin.
Re: Budišov nad Budišovkou, Bf 109G
věřil bych dobovým zprávám, že vyskočil a dopadl mrtev u Podlesí.
Naposledy upravil(a) jkmineral dne ned 19. srp 2018 19:56:13, celkem upraveno 2 x.
Mor na všechny hledače, kromě mne
Re: Budišov nad Budišovkou, Bf 109G
Zdravím,
co se týče , zda Stegmann zůstal v mašině či ne, je to tak napůl. Z praxe je doloženo, že Erla haube při odhození někdy zůstala na místě dopadu, někdy ne. Hypotézu proč se tak dělo, jsem tu již uvedl. Jedním se základních úkonů před opuštěním kabiny stroje je odepnutí kyslíkové masky, samozřejmě v časové nouzi se na to nedbalo nebo se to na to ve stresu zapomnělo. Oba důkazy tedy nejsou stoprocentní.
Již uvedené místo skonu spíše svědčí o opaku, stále však není k dispozici originál záznamu. Jistě bylo sepsáno nějaké hlášení německého četnictva, ty se však až na vyjímky dosud nepodařilo dohledat a je možné, že se ve víru válečných a poválečných zmatků ztratily.
co se týče , zda Stegmann zůstal v mašině či ne, je to tak napůl. Z praxe je doloženo, že Erla haube při odhození někdy zůstala na místě dopadu, někdy ne. Hypotézu proč se tak dělo, jsem tu již uvedl. Jedním se základních úkonů před opuštěním kabiny stroje je odepnutí kyslíkové masky, samozřejmě v časové nouzi se na to nedbalo nebo se to na to ve stresu zapomnělo. Oba důkazy tedy nejsou stoprocentní.
Již uvedené místo skonu spíše svědčí o opaku, stále však není k dispozici originál záznamu. Jistě bylo sepsáno nějaké hlášení německého četnictva, ty se však až na vyjímky dosud nepodařilo dohledat a je možné, že se ve víru válečných a poválečných zmatků ztratily.